TELADAN TERBAIK DALAM MELAYANI PESAKIT | PUSAT KESIHATAN UNIVERSITI
» BERITA » TELADAN TERBAIK DALAM MELAYANI PESAKIT

TELADAN TERBAIK DALAM MELAYANI PESAKIT

Pada 24 November 2021, seorang pelanggan telah memberikan maklum balas positif terhadap perkhidmatan dan pengendalian prosedur klinikal yang diterima daripada empat orang staf di PKU UPM. Surat penghargaan telah disampaikan kepada Ketua PKU UPM pada 1 Disember 2021. Staf tersebut ialah :

1) YBrs. Dr. Nurhayati Mohd Sobki
2) PPP Muhammad Ulil Amri Muhammad Pauzi
3) SN Hapesah Hashim
4) PPK Nur Hazwani Mohd Isa


Pihak Pengurusan PKU UPM mengucapkan setinggi tahniah dan terima kasih kepada mereka atas kecemerlangan perkhidmatan yang diberikan.

Sikap positif seperti ini perlu dikekalkan agar menjadi contoh yang terbaik bagi staf lain di PKU UPM.

Sekian, terima kasih.

Tarikh Input: 02/12/2021 | Kemaskini: 02/12/2021 | mi_nurainaa

PERKONGSIAN MEDIA

PUSAT KESIHATAN UNIVERSITI
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
0397697342
.
SXEXUAa~