Clients Charter & Quality Objective For 2021 | UNIVERSITY HEALTH CENTRE
» Clients Charter & Quality Objective for 2021

Clients Charter & Quality Objective for 2021

 

 

LAPORAN PIAGAM PELANGGAN TAHUN 2021

Klik Sini untuk lihat Laporan Piagam Pelanggan Bulan Disember 2021
Klik Sini untuk lihat Laporan Piagam Pelanggan Bulan November 2021
Klik Sini untuk lihat Laporan Piagam Pelanggan Bulan Oktober 2021
Klik Sini untuk lihat Laporan Piagam Pelanggan Bulan September 2021
Klik Sini untuk lihat Laporan Piagam Pelanggan Bulan Ogos 2021
Klik Sini untuk lihat Laporan Piagam Pelanggan Bulan Julai 2021
Klik Sini untuk lihat Laporan Piagam Pelanggan Bulan Jun 2021
Klik Sini untuk lihat Laporan Piagam Pelanggan Bulan Mei 2021
Klik Sini untuk lihat Laporan Piagam Pelanggan Bulan April 2021
Klik Sini untuk lihat Laporan Piagam Pelanggan Bulan March 2021
Klik Sini untuk lihat Laporan Piagam Pelanggan Bulan Februari 2021
Klik Sini untuk lihat Laporan Piagam Pelanggan Bulan Januari 2021

Updated:: 13/03/2024 [izzatussofia]

MEDIA SHARING

UNIVERSITY HEALTH CENTRE
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
0397697342
.
SXEbTAC~